DIFUZARE SPOT TV

Inainte de a vorbi despre oferta de difuzare spot TV, trebuie sa vorbim despre oferta de productie spoturi video. In cazul in care aveti deja un spot video si acesta este conform cu cerintele tehnice agreate de televiziuni, nu ramane decat sa identificam cele mai bune oportunitati de difuzare TV pentru spotul dvs.

difuzare spot tv Datorita numarului mare de posturi TV disponibile la o simpla apasare de buton, avem astazi acoperit practic intreg spectrul de audiente, ne referim aici la grupuri tinta, pentru ca avem de la canale TV cu caracter generalist dar cu emisiuni bine targetate, pana la canale de nisa cu format bine definit si cu un public tinta, o audienta bine conturata: posturi TV de stiri, posturi TV cu programe destinate familiei, posturi TV dedicate copiilor, canale TV ce difuzeaza exclusiv muzica de diferite genuri sau doar sport etc.

Asadar oferta de difuzare spot TV este vasta si variata tocmai din acest motiv trebuie identificat mai intai cu grija cui se adreseaza mesajul dvs. publicitar si unde, pe ce canal TV regasim cel mai bine publicul tintit de reclama dvs. De exemplu, cui se adreseaza produsele sau serviciile pe care doriti sa le promovati prin intermediul reclamei difuzate la TV: cu precadere femeilor sau barbatilor, din ce categorii sociale, cu ce varste, venit, studii etc. Apoi selectat canalul TV in a carui audinta se regaseste cel mai bine acest esantion, mai mult, orele de maxima audinta in care acest grup tinta este la TV.

Putem sa va oferim difuzarea spotului TV atat pe principalele canale de televiziune din Romania: PRO TV, TVR1, ANTENA 1, ANTENA 3, ROMANIA TV..., cat si pe oricare alt post TV cu acoperire nationala, zonala sau locala.

COST DIFUZARE SPOT TV:

E simplu de inteles ca tarifele percepute de televiziuni pentru difuzarea de reclame difera de la un post TV la altul in raport cu audienta (rating-ul) fiecaruia, de asemenea ca nu exista acelasi cost pe durata unei zile, tariful fiind ajustat in functie de audienta preconizata pe un anumit interval orar in raport cu continutul difuzat atunci: principalul grupaj de stiri, premiera unui film, o emisiune politica sau de divertisment urmatita de marea majoritate a telespectatorilor etc. Costul mai este influentat si de durata in secunde a reclamei difuzate precum si de asezarea acesteia in grupajul publicitar - prima sau ultima, "solo spot". Valoarea totala a unei campanii poate fi negociata in functie de amploarea si durata acesteia - cu cat numarul de difuzari dintr-o zi este mai mare, cu cat campania dureaza mai multe zile, cu atat costul unitar per difuzare poate fi mai mic.

Schematic vorbind, spatiile de reclama TV se pot cumpara in doua moduri:
1. Cost per difuzare - platind pentru un numar de aparitii, cumparand practic secunde de emisie, descris succint mai sus si asemanator cu costul difuzarii spoturilor radio.
2. Cumparand puncte de rating - televiziunea inseamna RATING! Un punct de rating = cca. 185.000 de telespectatori din populatia totala a tarii, cu acces la TV, care urmaresc intr-un anumit moment, un anumit canal TV. Astfel, alocati campaniei un buget de xxx.xxx Euro, campania intra in difuzare si spotul TV se difuzeaza pana cand el a fost vazut de un numar de telespectatori, cumulati in punctele de rating cumparate din suma alocata. GRP (Gross Rating Points) reprezinta suma rating-urilor (audientei) obtinute de spoturile unei campanii publicitare. CPP (Cost per Point) reprezinta raportul simplu dintre costul campaniei si numarul de GRP-uri obtinute de campanie. TRP (Target Rating Points), punctele de rating obtinute de un anumit target de audienta pentru o perioada specifica de timp este un alt coeficient important pentru ca un spot TV care face reclama la o bautura racoritoare se adreseaza unui public tinta (target) extrem de larg, pe cand o reclama TV care promoveaza vanzarea unor apartamente de lux, intr-o zona rezidentiala scumpa, se adreseaza unui target (public tinta) restrans.

Pentru a va putea inainta o oferta cat mai corecta este necesar sa cunoastem bugetul alocat de dvs. acestei campanii si cui se adreseaza aceasta. Din pacate uneori bugetul alocat este insuficient derularii de campanii publicitare prin intermediul televiziunilor de top, dar din fericire putem gasi intotdeauna solutii pentru o promovare eficienta si in cazul unor bugete mai mici. Important este insa sa cunoastem de la inceput suma maxima in care ar trebui sa ne incadram si cui se adreseaza campania dvs.

Garantam derularea in bune conditii a oricarui gen de publicitate TV, fie ca este vorba despre o campanie comerciala, o campanie electorala sau una de promovare a proiectelor realizate din fonduri UE, gen POSDRU.

Ne puteti solicita o oferta de difuzare spot TV + optional productie spot video completand formularul de mai jos.
Puteti solicita o oferta care sa includa
DIFUZARE SPOT LA RADIO SI TV + OPTIONAL PRODUCTIE SPOT AUDIO SI VIDEO
SOLICITARE OFERTA - Difuzare spot TV + optional productie spot video

Va rugam sa completati cu date reale, acestea sunt verificate automat si daca nu corespund cu realitatea solicitarea dvs. este anulata.

* campuri obligatorii
Daca nu reprezentati un SRL, va rugam sa completati corespunzator statutului dvs. In campurile "Cod fiscal" si "Registrul comertului", daca nu sunt conforme cu statutul dvs., puteti trece [...]












Va rugam sa ne comunicati ce doriti sa contina si cum sa fie spotul dvs. Orice detaliu este important pentru noi. In cazul in care aveti scriptul spotului il puteti incarca mai jos sau il puteti scrie in campul de mai sus, de asemenea daca aveti deja un scenariu. Puteti adauga si cateva indicatii de regie daca credeti ca sunt necesare. Daca nu aveti nici o idee in acest moment, nu este o problema, scrieti CONTACTATI-MA si va vom contacta pentru a stabili impreuna forma si continutul spotului dvs.

Sunt acceptate doar fisiere doc,pdf,txt,docx.
Asigurati-va ca fisierul ce urmeaza sa fie incarcat nu este mai mare de 5mb.