Fiecare LIKE inseamna un client multumit.

Advertoriale - cea mai eficienta forma de promovare online

advertoriale

Ce sunt advertorialele?

Prin advertoriale, intelegem materiale scrise, articole de presa, publicate pe site-uri sau blog-uri. Aceste articole pot fi 100% publicitare, vorbind doar despre o anumita companie si produsele sau serviciile sale. Dar, recomandabil este ca advertorialul sa vorbeasca despre o anumita nisa din piata in care se incadreaza si compania respectiva, sau serviciile/produsele sale. In acest fel articolul capata un mai mare interes din partea cititorilor interesati de acel sector din piata, apoi atentia lor este focalizata direct sau indirect catre respectiva companie sau/si serviciile acesteia.

De exemplu, avem de promovat prin advertoriale o anumita marca de automobil. Putem scrie direct despre aceasta, scotand in evidenta toate facilitatile oferite de acest autoturism. Dar, putem la fel de bine discuta despre piata auto in general, despre cum a evoluat ea in ultimii ani, prezentant chiar un top al celor mai vandute marci de masini si in momentul in care in text apare marca pe care o promovam in advertorial, avem link pe acel cuvant. Cum ne ajuta acest link, vom spune mai jos.

Advertorialele - cea mai eficienta si moderna forma de publicitate online - se pot referi la orice, chiar si la persoane, atunci cand dorim sa crestem sau sa mentinem popularitatea cuiva. Acest tip de reclama online, se poate adapta cu succes pentru orice produs sau serviciu, practic, un advertorial poate fi despre orice subiect despre care se poate scrie.

Un advertorial, poate lua forma unui articol, gen stire, a unui editorial, a unei recenzii sau review etc. Putem povesti experienta noastra legata de un anumit produs sau serviciu, comparativ cu altele din aceiasi categorie de produse sau servicii. Evident, produsul despre care vorbim, precizandu-i numele si punand o legatura catre site-ul producatorului, este cel ce se doreste a fi promovat in advertorial. Sau putem scrie o stire despre un eveniment organizat de o anumita companie etc. etc. etc.

Cum ma poate ajuta un advertorial?

Un advertorial, scris de profesionisti si publicat pe un site sau blog cu o anumita prestanta si care respecta anumite reguli vitale pentru succesul urmarit, va poate oferi mai multe beneficii, iata doar cateva:
- Aduce si mentine in atentia publicului tinta, o companie, un produs, un serviciu, o persoana careia ii creste astfel notorietatea.
- O stire sau un articol, pe un site respectat conteaza de 100 de ori mai mult decat afisarea unor bannere publicitare clasice si obositoare pe o mie de site-uri.
- Intr-un advertorial se pot oferi o multime de informatii insotite de foto si video, ce ofera de peste 200 de ori mai multa credibilitate, continut si vizibilitate, comparativ cu un banner "aruncat" pe internet.
- In cazul campaniilor de publicitate online, efectul reclamei dureaza atat cat platiti pentru ca acele anunturi sa fie online. In cazul advertorialelor efectul este nelimitat, pentru ca acestea nu se sterg, dupa o anumita perioada, ele trec in arhiva si pot fi gasite oricand atat de cititori cat si de Google.
- Inserarea unui link pe anumite "cuvinte cheie", in articolul postat, are un dublu efect: 1. trimite cititorii, care vor da click pe acel link, catre site-ul dvs., deci va livreaza in mod direct potentiali clienti, asemeni bannerelor publicitare. 2. cel mai important, va propulseaza indirect, dar sigur, propriul site in rezultatele cautarilor pe Google, daca acestea sunt din categoria "cuvantului/cuvintelor cheie" pe care este link in articol catre site-ul dvs. Iar, asa cum am spus, articolul nu se sterge, aceste efecte fiind de durata.

Care sunt cele mai bune practici pentru un advertorial de succes?

Evident ca nu orice advertorial, postat oriunde, are efectul scontat. Se poate intampla chiar sa obtineti un efect, invers celui dorit, daca atat articolul respectiv, cat si site-ul sau blogul unde o sa fie postat, nu indeplinesc anumite criterii care fac diferenta intre un advertorial "de duzina", cu un efect pe masura, si un advertorial "PROFI".

Astfel, raspunsul la intrebarea "Care sunt cele mai bune practici pentru un advertorial de succes?" trebuie tratat din doua puncte de vedere:
1. REDACTAREA. Nu oricine poate sa scrie un articol interesant, pentru ca nu oricine poate scrie articole de presa... Trebuie sa retineti ca daca postati advertoriale pe mai multe site-uri, articolele, trebuie sa fie diferite ca si continut chiar daca trateaza aceiasi tema. Google penalizeaza drastic continutul duplicat. Articolele trebuie sa fie scrise corect gramatical si sa aiba nu doar o forma placuta, ci si un continut util cititorului, altfel acesta o sa ignore acel articol si o sa-si creeze o impresie total defavorabila despre brandul promovat in material.
2. POSTAREA. Unde apare advertorialul este vital si, din nou, daca nu sunt respectate anumite criterii legate de site-ul unde va fi postat acest material, efectul postarii poate sa va fie total defavorabil. Iata cateva criterii de baza ce ar trebui indeplinite de site-ul care o sa gazduiasca articolul dvs.:
Acesta trebuie sa aiba o buna prestanta si un bun renume. Sa fie apreciat atat de cititori cat si de Google. Sa aiba continut propriu, "curat" si totalitatea advertorialelor gazduite, sa nu depaseasca 10-15% din intregul continut al site-ului. Site-ul sau blogul, trebuie sa aiba un domeniu propriu, de exemplu "nume-site.ro", deci, in niciun caz sa fie un subdomeniu, gen nume-blog.wordpress.com. Sa aiba o vechime cat mai mare, deci sa nu fie un site/domeniu nou. Sa aiba un certificat SSL (https) valid si un IP propriu. Sa nu gazduiasca continut "dubios" si sa nu aiba linkuri catre site-uri "dubioase" etc.

In concluzie, doua-trei advertoriale, scrise si postate "in centrul orasului", fac mai mult decat 1000, postate "in spatele garii". Evident, reclama in centru, este mai scumpa, dar, isi merita banii :)


Care este oferta ROSTCLUB?

Ca si in cazul celorlalte modalitati de promovare pe care le oferim clientilor nostri si in cazul publicitatii online, prin advertoriale, oferim servicii de inalta tinuta care includ:
- Scriere advertoriale. Materialul ce urmeaza a fi publicat este scris de redactori/jurnalisti cu experienta. Articolul putand fi insotit de foto sau video si avand link catre site-ul dvs. pe "cuvinte cheie", recomandate de specialistii nostri in SEO.
- Postare advertoriale. Putem publica advertoriale pe portalul de stiri: StiriLaZi.ro (domeniu inregistrat si activ din 2006) si pe blogul (Pagina de stiri) GoldFMRomania.ro (domeniu inregistrat si activ din 2008). Ambele avand o reputatie excelenta si respectand toate criteriile de performanta, descrise mai sus. In plus, site-urile sunt conectate la retelele de socializare, totalizand peste 14.000 de urmaritori, ceea ce inseamna un plus de vizibilitate pentru advertorialele postate aici.

Cat costa?

Inainte de a raspunde la aceasta intrebare, dorim sa mentionam ca ne rezervam dreptul de a declina anumite solicitari in urmatoarele situatii: daca vom considera ca tema ce urmeaza a fi tratata in articol, nu este de interes pentru cititorii nostri. Daca articolul are continut ilegal sau imoral. Daca in momentul respectiv avem deja advertoriale postate intr-o proportie de 10% din intreg volumul de articole existente pe site.

In cazul in care acceptam, costul este de minim 500 Lei/articol/site. Costul ar putea creste in functie de complexitatea materialului ce urmeaza a fi redactat si de volumul de timp necesar documentarii, astfel incat articolul sa aiba un continut adecvat.

Daca aceasta oferta este de interes pentru dvs., va rugam sa completati formularul de mai jos. Va multumim!
SOLICITARE OFERTA - scriere si publicare advertorial


* campuri obligatorii
In cazul in care solicitarea nu vine din partea unei Sociatati Comerciale, completati conform statutului dvs.

Ne puteti spune mai multe despre ce anume doriti sa promovati in advertorial, care este publicul tinta, ce format si lungime doriti sa aiba articolul etc. De asemenea, daca aveti intrebari, va stam la dispozitie!

Va recomandam si publicitatea prin reclame radio sau TV

Difuzare spoturi publicitare la radio Difuzare spoturi publicitare la TV

OFERIM SERVICII DE PUBLICITATE INCA DIN 1995

Acasa Contact
Doua decenii de experienta

PUBLICITATE RADIO

sau Productie spoturi audio Difuzare spoturi radio Productie spoturi video Difuzare spoturi TV Constructie site Pachet cu SITE GRATIS Social Marketing Advertoriale
Facebook YouTube Google + Twitter Linkedin Pinterest
Toate drepturile privind continutul acestui site apartin ROSTCLUB SRL - domeniu de activitate: realizare si difuzare spoturi publicitare radio si TV; constructie si gazduire site-uri web; publicitate online. Copierea sau reproducerea continutului prezentat pe rostclub.ro este strict interzisa pedepsindu-se conform legilor civile si penale.